top of page

Kennisdeelsessie @FHC

Afgelopen donderdag was de officiële offline kennisdeelsessie van Strong is the New Skinny op de Fontys Hogeschool Communicatie te Eindhoven! Benieuwd hoe het ging?


Pechvogel

in één woord GE-WEL-DIG! Niet dus.. Ik was er al goed op tijd naartoe gegaan zodat ik alles kon voorbereiden. Ik dacht dat ik goed voorbereid was, maar dat had ik verkeerd gedacht.. Met mijn armen vol fruitspiesjes en waterflesjes beklom ik de trap naar de ruimte. Opgelucht dat ik niks had laten vallen, liep ik naar de ruimte die gereserveerd was voor de kennisdeelsessie. Net toen ik mijn laptop aan wilde sluiten op het grote scherm kwam ik erachter dat er geen HDMI aansluiting was. Laat mijn laptop nou net alleen een HDMI aansluiting hebben... Vervolgens het hele gebouw afgegaan om een HDMI kabel te zoeken en met succes! Dansend van vreugde keerde ik terug naar de ruimte. 'Zo, alles staat klaar, alleen nog maar die laptop aansluiten' dacht ik. Hmm weer verkeerd gedacht dus, de computer had ook geen HDMI aansluiting. Aan die kabel had ik dus niks. Daar ging ik weer, het hele gebouw af voor een tussenstuk te zoeken, om vervolgens weer met lege handen terug te komen. De moed zakte me in de schoenen. Ik had zo hard gewerkt aan een mooie presentatie zodat ik tijdens de kennisdeling wat beeldmateriaal kon laten zien. Ik had het bijna opgegeven maar toen kreeg ik een idee! Ik liep naar het studielandschap, waar allerlei studenten zitten, en vroeg heel lief of er iemand een laptop had met een 'weetikveelhoehetheetmaargeenhdmi-aansluiting' en of ik die heel eventjes kon lenen. En ja hoor ik had er een! Probleem opgelost! Ja dat zou je denken, toen wilde de presentatie niet laden. Uiteindelijk ben ik maar begonnen zonder mijn presentatie en op de helft van de kennisdeling deed ie 't wel weer ineens..


Pechvogel, ofniet? Achteraf viel het wel mee. De kennisdeling was heel goed gegaan en iedereen was super enthousiast.


Kennisdeling

Bij de kennisdeling waren studenten van Fontys Hogeschool Communicatie aanwezig, senior partners, oftewel docenten die mij begeleiden of beoordelen en personal trainer Erik Ratelband en IFBB Bikini Athlete Monique Gijsberts.


Wil je de presentatie graag bekijken? Klik dan hier! (Dan is de moeite niet voor niets geweest). Er staat ook een leuk filmpje in. Dit is een deel van een aflevering van Brandpunt waarin goed weergegeven wordt wat Strong is the New Skinny is en wat de polsitieve en negatieve kanten ervan zijn.


Tijdens de presentatie mocht iedereen zijn of haar ideaalbeeld maken via de Bitstrip app. Als ze klaar waren mochten ze een screenshot van hun beeldscherm maken en deze vervolgens uploaden via de volgende site. Ben je nieuwsgierig naar de ideaalbeelden of wil je er zelf een maken? Ga dan naar Bitstrips en maak jouw ideaalbeeld! Vervolgens kun je 'm ook uploaden naar deze site en staat jouw ideaalbeeld online.


Op het einde van de kennisdeling kreeg iedereen nog een waterflesje mee. Het etiket heb ik zelf gemaakt. 'Clarity Water - for a clear & fit mind!'. Zoals de naam al zegt, dit waterflesje zorgt ervoor dat je geest helder en fit wordt. Het etiket bevat informatie over Strong is the New Skinny en over schoonheidsidealen. Hieronder zie je er foto's van.


Vragen over de kennisdeling? Let me know!



-XOXO-


Kirsten

Follow #SitNS

MADE BY KIRSTEN
WITH LOVE

MY VIDEOS

SUBSCRIBE
VIA EMAIL

RECENT POSTS

MY PAPER ABOUT STRONG IS THE NEW SKINNY

bottom of page